Khamis, 15 Oktober 2009



Semalam telah berlaku gerakan Belian yg kuat serta menarik dan seterusnya memecah kebuntuan haluan harga pada masa sekarang ini. Hari ini saya sertakan 2 carta harian dan H1 bagi menerangkan kemunkinan dan peluang peluang atau kesilapan yg membawa kepada kerugian!!, Di dalam Carta H1 saya lihat selepas X2 pergerakkan harga meledak dan tidak spt kebiasaanya. Apa yg saya boleh tafsirkan ini adalah mungkin pergerakan perangkap dan peluang bagi para penjual atau boleh juga di tafsir sebagai tanda awal akan perubahan arus pasaran.
Bagi Carta Harian pula, saya telah membuat target fibo yg terbaru dan arah gerakan belian di perlukan bagi melengkapkan kitaran X2 harian, Namun jika arah belian telah menguasai pasaran adakah kemungkinan siri H1 akan berulang pada carta harian namun kadangkala boleh juga di panggil perangkap belian dr peringkat harian.
Saya masih x berminat mengalih SL 2 post saya yg terdahulu kini saya menambah satu post lagi dgn andaian H1 adalah perangkap belian beserta SL,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan